Klantenservice

Reserveren

U kunt reserveren door het reserveringsformulier op deze site in te vullen. U kunt ook via de App reserveren.
Ja, u krijgt automatisch een email met de parkeerovereenkomst. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail.
U betaalt bij het reserveren via Mollie. U kunt betalen via Ideal, Creditcard, Belfius Direct, Sofort Banking en Bankcontact. Contant of pin betalen kan helaas niet.
U kunt onze chauffeurs 24/7 telefonisch bereiken op: +31 (0) 6 17 57 75 60. Mocht het nummer bezet zijn of niet direct worden opgenomen kunt u 5 min later nogmaals proberen. De chauffeurs hebben helaas geen tijd om uitgebreide vragen te beantwoorden. Daarvoor kunt u op werkdagen tussen 10:00 - 16:00 uur contact zoeken met onze klantenservice via: +31 (0) 6 11 06 83 15 of mailen met klantenservice@budgetvalet.nl.
Onze chauffeursdienst is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Onze klantenservice is op werkdagen tussen 10:00 - 16:00 uur zowel telefonisch als per mail bereikbaar voor informatie.
U kunt uw reservering zelf wijzigen in uw eigen account, via de wijzigingslink in de bevestigingsmail of even contact zoeken met onze klantenservice. Indien mogelijk verzoeken wij u wijziging altijd per mail door te zetten onder vermelding van uw ordernummer en kenteken.
Op het reserveringsformulier heeft u uw vluchtnummers en de datum van vertrek- en aankomst ingevuld. Zo weet BudgetValet wanneer uw auto opgehaald en teruggebracht dient te worden. U belt ons zowel bij vertrek als aankomst op Schiphol, zodat uw wachttijd minimaal is.
Als u geen reserveringsbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u even kijken of deze in de spambox is terecht gekomen. Als u er zeker van bent dat u deze niet ontvangen heeft, kunt u een mail sturen naar klantenservice@budgetvalet.nl.
U ontvangt van ons direct na de boeking (via de website of telefonisch) een reserveringsbevestiging per e-mail. Indien u geen bevestiging heeft ontvangen via de e-mail, kan het zijn dat onze bevestiging in uw ongewenste email box (spamfilter) is terecht gekomen. Als dit niet het geval is, kunt u een e-mail versturen naar: klantenservice@budgetvalet.nl.
Indien u of een medepassagier gebruik maakt van een rolstoel kunnen wij u nog steeds van dienst zijn. Wij helpen veelvuldig mindervaliden die al dan niet gebruik maken van een aangepast vervoersmiddel. In de bocht bij vertrekhal 3 deur C is een invalideparkeerplaats beschikbaar.

Auto afgeven bij vertrek

Wij proberen uw auto altijd direct na ontvangst op Schiphol te verrijden naar ons parkeerterrein te Aalsmeer. Dit parkeerterrein ligt op een paar kilometer van Schiphol. Indien noodzakelijk bij drukte kunnen wij uw auto voorrijden op onze beveiligde tussenlocatie te Hoofddorp. Uw autosleutels gaan na het parkeren onze beveiligde kluis in. Personeel heeft dan ook nimmer de beschikking over sleutels nadat uw auto veilig is geparkeerd bij ons.
Nee, bij BudgetValet zijn er geen verborgen kosten. U heeft immers al betaald bij het reserveren. Enkel als u langer parkeert dan aangegeven kunnen er extra kosten bij komen.
Nee, wanneer u uw auto bij ons aflevert, hoeft u de auto niet te hebben volgetankt. Wel dient uw auto genoeg brandstof te hebben om ongeveer 50 kilometer (mag niet op reserve staan) te kunnen rijden. Wij bieden u geen optie tot tanken aan. Bij twijfel of er genoeg brandstof aanwezig is in de auto dan behouden wij ons het recht voor om de auto te laten staan.
BudgetValet werkt uitsluitend met betrouwbare beroepschauffeurs. Uw auto is bij ons in goede handen. Al onze chauffeurs hebben een verklaring omtrent gedrag van het ministerie van justitie en worden maandelijks bijgeschoold. Uw auto parkeren wij op ons parkeerterrein dat is uitgerust met een hek en cameratoezicht. Uw autosleutels worden in een bewaakte kluis veilig opgeborgen. Let wel dat de overeenkomst met BudgetValet uitdrukkelijk geen permanente bewaking omvat.
U geeft de sleutel af aan onze chauffeur. De chauffeur rijdt vervolgens naar onze parkeerplaats op enkele minuten van de vertrekhal. De sleutel verdwijnt vervolgens in onze kluis en blijft daar tot het moment dat u weer terugkomt vanuit het buitenland. Niemand anders dan onze teamleiders kunnen bij deze 24/7 bewaakte kluis.
Onze chauffeurs staan voor u klaar bij vertrekhal nummer 3 deur C. Zij herkennen uw auto en weten wanneer u komt. Onze chauffeurs hebben dezelfde reserveringsbevestiging bij zich die u ook per e-mail heeft ontvangen. Hierin staan dus al uw relevante gegevens. Zodra u aan komt rijden, steekt de chauffeur zijn hand omhoog en helpt hij u met de koffers.

Annuleren & wijzigen

U kunt annuleren via email onder vermelding van uw reserveringsgegevens.
Ja, u kunt uw vertrek- en aankomsttijden wijzigen. Uiteraard kunt u even bellen of emailen dan verwerken wij uw wijziging.
Als u 1 of meerdere dagen eerder terugkomt dan aangegeven, krijgt u het resterende bedrag terug mits u dit voor vertrek doorgeeft. Wijzigingen tijdens uw reis, behouden wij ons het recht voor om daar een kleine vergoeding voor te vragen omdat wij daar erg veel werk aan hebben ivm de indeling van de parkeerplaatsen (op datum) en sleutel archief (op datum).
Nadat wij uw reserveringsnummer, bankgegevens en persoonsgegevens hebben ontvangen via de e-mail: klantenservice@budgetvalet.nl, boeken wij direct het betreffende bedrag terug.
3.4 No Show a. Bij niet komen parkeren zonder vooraf te annuleren worden geen refunds gegeven. Heeft u nog niet betaald, dan bent u alsnog het volledige bedrag verschuldigd. b. Bij het niet retour komen binnen dezelfde dag zoals gereserveerd, zonder voorafgaande doorgegeven wijziging (24 uur) rekenen wij 10 euro per dag parkeertarief, daarnaast is er volgens art 3.3 10 euro wijzigingskosten verschuldigd. c. Wijzigingen voor vertrek zijn uiteraard gratis mits ze 24 uur voor vertrek zijn doorgegeven. Wijzigingen tijdens uw reis kosten slechts € 10,- wegens de handelingen in de kluis en papierwerk. d. Wijzigingen die net over middernacht gaan vallen binnen de gratis coulance regeling. 3.5. Annuleren: Reiziger kan de boeking binnen 24 uur na maken van de boeking kosteloos annuleren. Bij annuleringen ruimer dan 24 uur voor vertrek behoudt BudgetValet zich het recht voor om €10,00 boekingskosten in rekening te brengen. Bij annuleringen binnen 24 uur voor vertrek wordt een vast bedrag van € 34,00 in rekening gebracht. 3.6 Natuurrampen, Aanslagen, Noodweer en Overmacht. In geval van Natuurrampen, Aanslagen, Noodweer en Overmacht worden geen refunds, annuleringsrefunds of schadevergoedingen uitgekeerd. Alle claims dient u dan bij uw reisverzekering neer te leggen. 3.7 Annuleringsdekking optie: dekt niet in geval van artikel 3.6. Artikel 3.5 kosten komen te vervallen. De 1,99 kosten voor de dekking zelf worden uiteraard niet retour gestort.
Indien u één of meerdere dagen eerder of later terugkomt, stuur dan een email naar info@budgetvalet.nl. Wij adviseren altijd om veranderingen in het reisschema even door te geven via email.

Klachten en Schade Afhandeling

Wij vinden het vervelend als onze klanten niet tevreden zijn. U kunt altijd contact zoeken met onze klantenservice via email of telefoon. Wij doen ons uiterste best om uw klacht direct te behandelen.
Fouten worden overal gemaakt waar gewerkt wordt. Wij kunnen eventuele schades logischerwijs niet uitsluiten. Wel doen wij er alles aan om schades te voorkomen. Wij proberen zoveel mogelijk bij aanname foto's te maken en aanwezige schades te noteren. Indien het donker of nat weer is, de auto vuil is of de marechaussee onze medewerkers sommeren om te vertrekken kan een aanwezig schade over het hoofd gezien worden. Er kunnen dan ook geen rechten worden ontleent aan optekeningen op de voucher. Wij raden u dan ook altijd aan om zelf ook foto's te maken van uw auto alvorens u vertrekt richting uw vlucht. Indien u schade heeft geconstateerd waarvan u meent dat die er bij vertrek nog niet zat, kunt u hier het Schademeldingsformulier invullen. Wij zullen dan de voucher en foto's raadplegen van uw auto. Bij poging tot verzekeringsfraude zullen wij aangifte doen bij de politie.
Wij kunnen de voucher en foto's raadplegen van uw auto die gemaakt zijn bij aanname. Voor schades die u pas later heeft geconstateerd dan bij het retour krijgen van uw auto kunnen wij geen aansprakelijkheid erkennen, aangezien wij geen controle hebben over wat er met uw auto gedaan is nadat u deze terug heeft gekregen.
Het is natuurlijk vervelend dat u met schade aan uw auto bent geconfronteerd. Hier kunt u het Schademeldingsformulier invullen.
Uiteraard is BudgetValet verzekerd. Wij accepteren enkel aansprakelijkheid voor schade uitdrukkelijk en aantoonbaar veroorzaakt door onze chauffeur tijdens de rit naar onze parking. Hiervan maken wij een schadeformulier op en daarvoor zijn wij ook verzekerd. U dient natuurlijk uw auto afdoende verzekerd the hebben bij het gebruik maken van onze diensten. In geval van schade, ontstaan op een andere manier dan uitdrukkelijk en aantoonbaar veroorzaakt door onze chauffeur tijdens de rit naar onze parking, verloopt het meldingsproces altijd via uw eigen verzekeraar. Net als alle andere parkeerbedrijven van/op/bij Schiphol en alle parkeergarages in Nederland zijn wij niet verzekerd tegen diefstal.

Over BudgetValet.nl

Wij bieden u de volgende extra services aan: - Overdekt parkeren - Diverse soorten wasbeurten voor uw auto - Het elektrisch opladen van uw auto Deze extra services kunt u in het boekingsproces kiezen.
Budget Valet heeft de hoogste service voor alle klanten, zakelijk als vakantiegangers. Maar heeft daarnaast ook gekozen om de laagste prijs voor de klanten aan te bieden. Bij BudgetValet is de klant koning. Ons personeel is zeer vriendelijk, Nederlands, geschoold, en zeer professioneel. Zo goed als alle klanten komen vaker terug.
Wij zijn de niet de grootste valet parking aanbieder bij luchthaven Schiphol. Jaarlijks parkeren wij iets meer dan 30.000 auto’s voor onze klanten en ook voor klanten van de grotere reisbureau's, Piloten, MKB, Multinationals en vele andere reisorganisaties. Daarnaast maken kleine en grote bedrijven graag gebruik van onze parkeerservice.